Change Threads App Username

2 راه برای تغییر نام کاربری در برنامه Threads

Threads App یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید است که توسط افراد اینستاگرام ساخته شده و متعلق به متا است. به شما امکان می دهد به روز رسانی های متنی را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید و به مکالمات عمومی مانند توییتر بپیوندید. این برنامه از زمان شروع خود سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. اما با توجه به اینکه این یک پلت فرم نسبتاً جدید است، کاربران در مورد ویژگی های اساسی مانند تغییر نام کاربری سردرگم هستند. بنابراین در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه نام کاربری خود را در برنامه Threads تغییر دهید. همچنین می‌توانید نکات و ترفندهای برنامه Threads را بررسی کنید.

نام کاربری برنامه Threads را تغییر دهید

نحوه تغییر نام کاربری در برنامه Threads اینستاگرام

همانطور که در بالا ذکر کردم، Threads توسط تیم اینستاگرام توسعه داده شده است. برای ثبت نام و استفاده از Threads باید یک حساب اینستاگرام داشته باشید. استفاده از حساب‌های اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا به راحتی با فالوورها، دوستان و افرادی که قبلاً در برنامه Threads دنبال کرده‌اید، ارتباط برقرار کنید. اما مسئله ای نیز ایجاد می کند. هر بار که پروفایل خود را تغییر می دهید، باید این کار را از طریق اینستاگرام با استفاده از روش های زیر انجام دهید.

روش 1 – تغییر نام کاربری در برنامه Threads

از آنجایی که تنظیمات پروفایل مستقلی برای Threads وجود ندارد، اگر می‌خواهید نام کاربری Threads خود را تغییر دهید، ابتدا باید نام کاربری اینستاگرام خود را با انجام مراحل زیر تغییر دهید.

1. برنامه Threads (اندروید، iOS) را روی گوشی خود اجرا کنید.

2. سوئیچ به مشخصات تب با استفاده از نوار ابزار پایین

3. روی ضربه بزنید دو خط افقی در گوشه بالا سمت راست برای دسترسی به منوی تنظیمات.

4. در قسمت تنظیمات، به حساب گزینه.

5. بعد روی آن ضربه بزنید تنظیمات دیگر حساب. این کار شما را به نسخه وب صفحه حساب اینستاگرام خود هدایت می کند.

6. روی ضربه بزنید ویرایش نمایه.

7. جدید را تایپ کنید نام کاربری می خواهید استفاده کنید

8. در آخر، روی آن ضربه بزنید ارسال دکمه.

اکنون می توانید به برنامه Threads برگردید و نام کاربری به روز شده خود را ببینید.

روش 2 – تغییر نام کاربری برنامه Threads از اینستاگرام

شما می توانید همین کار را از طریق خود برنامه اینستاگرام انجام دهید.

1. برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود راه اندازی کنید و به آن بروید پروفایل من برگه از نوار ناوبری پایین.

2. روی ضربه بزنید ویرایش نمایه گزینه.

3. در اینجا، نام کاربری جدید را وارد کنید تا آن را در نمایه Threads متصل تغییر دهید.

نام کاربری برنامه Threads را تغییر دهید

سوالات متداول

س. آیا می توانم بدون اتصال به حساب اینستاگرام خود از برنامه Threads استفاده کنم؟

خیر. در حال حاضر، هیچ گزینه ای برای ایجاد نمایه مستقل در برنامه Threads وجود ندارد، اما اگر پلتفرم اصطکاک کافی به دست آورد، به زودی شاهد یک گزینه ثبت نام اختصاصی خواهیم بود.

س. چگونه می توانم حساب Threads خود را حذف کنم؟

برای حذف دائمی حساب Threads خود، باید پروفایل اینستاگرام خود را نیز حذف کنید. برای حذف اکانت اینستاگرام خود، اینستاگرام > نمایه > تنظیمات > مرکز حساب > جزئیات شخصی > مالکیت و کنترل حساب > غیرفعال کردن یا حذف را انتخاب کنید > حساب را انتخاب کنید > حذف حساب را انتخاب کنید.

س. چگونه می توان تصویر نمایه را در برنامه Threads تغییر داد؟

برای تغییر عکس نمایه خود در برنامه Threads، به صفحه نمایه در Threads > ویرایش نمایه > روی عکس نمایه فعلی > عکس نمایه جدید ضربه بزنید.

س. آیا می توانم از موضوعات اینستاگرام در رایانه رومیزی خود استفاده کنم؟

در حال حاضر، اپلیکیشن Threads اینستاگرام به طور انحصاری برای گوشی های هوشمند در دسترس است. با مراجعه به صفحه Threads.net در مرورگر دسکتاپ، کد QR را برای دانلود برنامه به شما نشان می دهد.

بسته بندی

این ما را به پایان مقاله می رساند. امیدوارم به راه حلی که دنبالش بودید رسیده باشید. هدف متا از انتشار Threads رقابت با توییتر است. اگر در درازمدت جذب شود و بتواند پایگاه کاربران سالمی را حفظ کند، ممکن است وابستگی خود به اینستاگرام را کاهش دهد. با GadgetsToUse همراه باشید تا مقالات، بررسی‌ها و دستورالعمل‌های بیشتری را دریافت کنید.

ممکن است به موارد زیر علاقه مند باشید:

همچنین می توانید برای اخبار فوری فناوری ما را دنبال کنید اخبار گوگل یا برای نکات و ترفندها، بررسی گوشی‌های هوشمند و ابزارک‌ها، بپیوندید گروه تلگرام GadgetsToUse یا برای آخرین ویدیوهای بررسی مشترک شوید GadgetsToUse کانال YouTube.